Nov izdelek
Na zalogi
Pozor: Zadnji kosi na zalogi!
Datum razpoložljivosti:
€12.94
Q: ali Lahko spremenim naročilo info?Kot so prejemanje naslov ali element kupili?
A: Da informacij ni mogoče spremeniti, potem ko je dano.Prosimo prekličete vaše naročilo in kraj novega, če bi info je napačna.V nasprotnem primeru parcela je, da bo dobavljeni po začetnem bi info.
Q: Zakaj ni mojem bi se pošiljajo iz Kitajske?
A: Če ni več koda za sledenje po 10 dni.To je najverjetneje posledica domačih dostava vprašanje.Za nadaljnjo podporo, prosimo, obrnite na našo customer service.
Q: Zakaj je moja parcela še vedno "dali"?
A: Mednarodno pošiljko, je lahko zelo zamudno in vaše potrpljenje je cenjeno.Prosimo, bodite prepričani, če ne vidijo posodobitev o vaši pošti.Uporabljamo Oknar.si dostava metode, ki lahko sprejmejo od 15 do 60 dni.Za nadaljnjo podporo, prosimo, obrnite na našo customer service.
V: Zakaj ne dobim drug proizvod?
A: Prosim, obrnite na našo customer service neposredno za nadaljnjo podporo.
Q: Zakaj sem prejel le 1 postavka medtem ko več bilo kupljeno na prvem mestu?
A: Ena bi lahko morda bo poslana preko več paketov z vsako od njih edinstveno številko za sledenje.Prosimo, da jim sledite glede na posamezno številko za sledenje (- e).Prosimo, obrnite na našo customer service neposredno za nadaljnjo podporo.
Q: sem kliknil "Potrdi Prejeto Blago" pred parcela je prejel.Kaj naj naredim?
A: Ne skrbite, če boste kliknili to po naključju.Vaš paket pošiljajo čimprejšnji mogoče vseeno.Preprosto sledite številko za sledenje za posodobitev.5-star pregled je cenjen po prejemu pošiljke.
V: Kaj naj storim, če je moje naročilo je zaprta?
A: opravite novo naročilo z varno račun in način plačila.
Q: Kaj pa, če izdelka ne morete uporabljati?
A: Prosimo zagotovite, da izdelek uporabljate pravilno, v skladu z uporabniškim priročnikom.Za nadaljnjo podporo, prosimo, obrnite na našo customer service neposredno.
Q: sem in nisem prejel mojo parcelo, vendar pa to kaže, "dostavi" na naročila podrobnosti strani.Kaj naj naredim?
O: preverite pri svojem lokalnem post najprej za parcelo info.Za nadaljnjo podporo, prosimo, obrnite na našo customer support.
Q: Zakaj je moja parcela vrnil?
A: To je zato, ker prejema naslov ali telefonsko številko, neustrezen ali logistično podjetje ne more ladja na vaš naslov.Prosimo, da se obrnete na našo službo za neposredno če težava ni odpravljena.
Oznake: frontalna linterna, kolo čelada, svetilka, zlato kolo sprednje luči, kolesarska svetilka, 7 li izposoja prednja luč, kolo spredaj led, nail pigment, flashligh, svetloba nosilec brompton, led kolo svetlobe določa.
Feature 19 | Kolesa Dodatki |
Certificiranje | CE |
Funkcija 6 | Kolesarske Luči |
Funkcija 4 | gorsko kolo dodatki |
Funkcija 3 | Kolesarska Oprema |
Funkcija 9 | Izposoja Svetlobe |
Funkcija 11 | svetilka za kolo |
Funkcija 8 | izposoja lučka za polnjenje |
Funkcija 10 | kolo nosilec za telefon |
Funkcija 12 | kolesarske luči kolesa, led luči |
Funkcija 13 | kolo led |
Funkcija 7 | Kolesarjenje |
Funkcija 16 | izposoja lučka za polnjenje |
Funkcija 5 | kolesarske luči spredaj |
Napajanje | Baterija |
Funkcija 17 | lumen kolo svetlobe |
Vgradna Namestitev | Krmilo |
Feature 20 | tek svetlobe |
Poreklo | CN(Izvora) |
Funkcija 2 | svetilka |
Funkcija 1 | kolesarske luči |
Funkcija 15 | 4 v 1 luč kolo nosilec za telefon |
Funkcija 14 | kolo žarometov |
Feature 18 | kolesarske opreme svetlobe |
Trenutno ni ocen.
Podobni izdelki